Գլխավոր նպատակը: Կոտրել
կնոջ մասին կարծրատիպը` ցույց
տալով , որ կնոջ և տղամարդու համար հատուկ
բնութագրեր չկան:
Գործողություն 1.
«Կնոջ և տղամարդու
նմանությունը» 20 ր.
Բացատրել կարծրատիպերի
ազդեցությունը մեր կյանքում:
Ընթացքը: Դասարանը
բաժանել 6 խմբի (
յուրաքանչյուր խմբում 5 հոգի): Խմբերին հանձնարարել
թղթի վրա գրել կնոջ և
տղամարդու 5 հատկանիշ: Ամենահաճախ հանդիպող պատասխանները գրել պոստեռի վրա: Աշակերտներին հարցնել, թե
արդյոք նրանց գրած
հատկանիշները հիմնված են ստերեոտիպերի
վրա և նրանք կարող
են արդարացնել: Այնուհետև խմբերին
հանձնարարել նոր թղթի վրա
նշել անհատին բնութագրող 5 հատկանիշ`
չառանձնացնելով կնոջն ու
տղամարդուն: Ամփոփելով մտքերը`նշել,
որ չկա կնոջ և տղամարդու հատուկ բնութագիր: Մարդու իրավունքները և ազատությունները հիմնված են սեփական
դիրքորոշման և
պայմանավորվածությունների վրա:
Գործողություն
2. «Կնոջ և տղամարդու գործունեության
շրջանակները» 20 ր.
Բացատրել, որ չկա կնոջ և տղամարդու
մասնագիտություն, անհատը կարող է հասնել հաջողության ի շնորհիվ մարդկային հնարավորությունների և հմտությունների:
Ընթացքը: Աշխատանքը շարունակել ձևավորած խմբերով : Խմբերին հանձնարարել
տեղում նշելու կնոջը և տղամարդուն
բնորոշ գործունեության վայրեր, այնպես , ինչպես վայրեր նախատեսված երկուսի համար: Այնուհետև պոստերին գրել նրանց առաջարկները և ամփոփելով ստացված
արդյունքները` նշել,որ անկախ անձանց սեռից
բոլոր զբաղմունքները պետք է ընդունվեն հավասարապես:
Գործողություն 3 «Կին- քաղաքական գործիչ»20 ր.
Հիմնավորել կանանց մասնակցությունը քաղաքական կյանքում:
Ընթացքը: Աշակերտներին հանձնարարել խմբի ներսում թղթի վրա նշել կին քաղաքական գործչի 5 հատկանիշ: Այնուհետև Tաձև
աղյուսակով համեմատել տղամարդ
և կին քաղաքական գործիչների բնութագրումները`ամփոփելով հետևյալ
հարցադրումներով
1. Ո՞րն է կին
և տղամարդ քաղաքական գործիչների միջև տարբերությունը:
2.Ի՞նչ խոչընդոտների
կարող է հանդիպել կինը,
եթե որոշի մեր
երկրում բարձր պաշտոններ զբաղեցնել:
Ամփոփել պատասխանները
,ցույց տալ ,որ կինը և տղամարդը կարող են
հասնել հաջողության և զբաղեցնել պատասխանատու պաշտոններ մեր
երկրում:
05.04.2012 սեմինար 10-5 դասարանի հետ
06.04.2012 սեմինար 10-4 դասարանի հետ
10.04.2012 սեմինար 10-1 դասարանի հետ
11.04.2012 սեմինար 10-2 դասարանի հետ
No comments:
Post a Comment