Monday, April 2, 2012


«Գործնական աշխատանքներ»
Սեմինար
30.03.2012թ.

2012թ.-ի մարտի 30-ին տեղի ունեցավ սեմինար՝ հայոց լեզվի, ռուսաց լեզվի, անգլերենի և հասարակագիտական մասնախմբերի ուսուցիչների մասնակցությամբ, որը վարում էր տնօրենի ուսումնական գծով տեղակալ Ս. Խաչատրյանը:
Սեմինարի նպատակն էր վեր հանել գործնական աշխտանքների հանձնարարման և գնահատման չափանիշները՝ հստակեցնելով և կարևորելով գործնական աշխատանքի նպատակն ու դերը ուսուցիչների և աշակերտների մոտ:
            Որպես նախնական նյութեր ուսուցիչներին ներկայացվեցին մի շարք գոծնական աշխատանքներին ներկայացվող պահանջներն ու  չափանիշները, որից  օգտվելով նրանք պետք է ստեղծեին հստակ չափորոշիչներ այդ աշխատանքների ճիշտ և արդյունավետ կազմակերպման համար:
Նրանք բաժանվեցին երկու խմբի, քանի որ ռուսերենի և անգլերենի դասընթացներում չկան գործնական աշխատանքների պահանջենր և նրանք պետք է օգնեին հայոց լեզվի և հասարակագիտական խմբի ուսուցիչներին:
Նրանց տրվեց ժամանակ և առաջադրանք՝ ստեղծել չափորոշիչներ ռեֆերատ աշխատանքի և շնորհադեսի համար/սլայդ/:
Քննարկումների արդյունքում խմբերը ստեղծեցին չափորոշիչներ և ներկայացրեցին, այդ ընթացքում մանրամասն բացատրելով , թե ինչու՞ են այդպես կազմել:
Ստորև ներակայացված է այդ աշխատանքների արդյունքները.

Խումբ 1. Հայոց լեզվի մասնախումբ
Ռեֆերատ
Ø  Պահպանել ձևը
Ø  Ծավալը
Ø  Անհրաժեշտ տեղեկություններ
Ø  Նախադասությունների ոճական և քերականական առանձնահատկություններ
Ø  Անհատական դատողություն և եզրահանգում
Ø  Շարադրանքի բովանդակություն
Ø  Ուղղագրական և կետադրական կանոնների պահպանում

Շնորհանդես /սլայդ/
Ø  Ձևավորում
Ø  Կառուցվածք
Ø  Ձայնի կամ երաժշտության առկայություն
Ø  Տեսաֆիլմ

Խումբ 2. Հասարակագիտական մասնախումբ
Ռեֆերատ
Ø  Ձևի պահպանում
Ø  Թեմայի համապատասխանություն
Ø  Աղբյուրների և տեղեկություննեի ճիշտ օգտագործում
Ø  Անհատական մոտեցում
Ø  Կառուցվածք
Ø  Ներկայացման ձև
Ø  Պատասխանել հարցերին

Շնորհանդես /սլայդ/
Ø  Ձևավորում
Ø  Աղբյուրների և տեղեկություննեի ճիշտ օգտագործում
Ø  Սլայդների քանակ
Ø  Ինֆորմացիայի չափավոր քանակ
Ø  Ներկայացման ժամանակի պահպանում

Հարկ է նշել, որ երկու խմբերն էլ համակարծիք էին այն հարցի շուրջ, որ միայն այս չափանիշները պահպանող աշակերտները կարող են ստանալ ՛՛7՛՛ և ավելի գնահատականներ:




No comments:

Post a Comment