Ինչպես
բոլոր դպրոցներում, այնպես էլ 198 ավագ դպրոցում գործնական աշխատանքները գնահատելիս
հաշվի են առնվում դրանց կատարման համար գնահատվողից ակնկալվող պատրաստվածությունը ըստ
առարկայական չափորոշիչների և պահանջների:
Երբ
խորությամբ ուսումնասիրվեց գործնական աշխատանքների գնահատականների հիմնավորումը, պարզ
դարձավ, որ ուսուցիչների կողմից այնուամենայնիվ ամբողջությամբ հաշվի չեն առնվում աշխատանքի
կատարման վերլուծության և ամփոփման համար պահանջվող կարողություններն ու հմտությունները:
Դպրոցի
տնօրեն Ա. Խ. Թորոսյանի որոշմամբ անցկացվեց սեմինար «Գործնական աշխատանքի գնահատման
խնդիրները» թեմայով:
Փոխտնօրեն
Լ. Ավետիսյանը բնագիտամաթեմատիկական մասնախմբերին առաջարկեց թեմայի շուրջ առաջացած
խնդիրների քննարկում երեք փուլով:
- Հստակեցնել գործնական աշխատանքների տեսակները՝ ելնելով առարկայական պահանջներից:
- Հիմք ընդունելով գնահատման 10 միավորային սանդղակի բնութագրման նախագիծը՝ գործնական աշխատանքների յուրաքանչյուր տեսակի համար ստեղծել սանդղակի միավորների բնութագրիչները:
- Ստեղծել գործնական աշխատանքի մասին թերթիկ, որը պետք է լրացնի աշակերտը:
Կենսաբաններին անհանգստացնում էր այն, որ սլայդները,
որոնք համարվում են գործնական աշխատանքի լավագույն տեսակ, երկար ժամանակ են պահանջում
ինչպես գնահատելու, այնպես էլ աշակերտներին ներկայացնելու համար:
Ֆիզիկները
շատ արագ կողմնորոշվեցին և առաջինը մշակեցին լաբորատոր աշխատանքների գնահատման սանդղակը:
Մաթեմատիկները
երկար ժամանակ քննարկեցին գործնական աշխատանքների տեսակները ըստ դասարանների:
No comments:
Post a Comment