Լաբորատոր աշխատանքի գնահատման սանդղակ
|
|
10
|
Կարողանում է լուծել ոչ ստանդարտ փորձնական խնդիր համապատասխան
թեմայով:
|
9
|
Կարողանում է ինքնուրույն պլանավորել, կատարել և ամփոփել փորձը,
որոշել չափման սխալը:
|
8
|
Փորձի նպատակը փոխելու դեպքում կարողանում է կռահելսպասվող արդյունքը:
|
7
|
Աշակերտը կարողանում է բացատրել, թե ինչու է փորձի արդյունքը
որոշ չափով տարբերվում սպասվող արդյունքից: Կարողանում է որոշել չափման սխալը:
|
6
|
ՈՒնակ է վերլուծել փորձի
արդյունքները, համեմատել դրանք օրենքից սպասվող արդյունքի հետ:
|
5
|
ՈՒնի սարքից օգտվելու կարողություն, որոշում է մեկ բաժանման և
չափվող մեծության արժեքը:
|
4
|
Պատկերացնում է փորձի ընթացքը, բայց չի կարողանում որոշել մեկ
բաժանման և չափվող մեծության արժեքները:
|
3
|
Կարող է օգտվել չափիչ սարքերից, բայց չի պատկերացնում ինչպես
կարելի է ստուգել:
|
2
|
Գիտի օրենքի բանաձևը, բայց չի պատկերացնում ինչպես կարելի է ստուգել
փորձով: Չունի չափիչ սարքերից օգտվելու հմտություն:
|
1
|
Չի ցուցաբերում ոչ մի նախաձեռնություն:
|
Ռեֆերատի գնահատման սանդղակ
|
|
10
|
Կարողանում
է ռեֆերատի նյութը կիրառել ոչ ստանդարտ խնդիրների լուծման մեջ:
|
9
|
Կարողանում
է պարզաբանել ռեֆերատի բուն էությունը և ինքնուրույն բերել նմանատիպ օրինակ:
|
8
|
Կարողանում
է ռեֆերատի նյութն օգտագործել բնության երևույթները նկարագրելու և բացատրելու համար:
|
7
|
ՈՒնի
ռեֆերատից ստացված գիտելիքները ֆիզիկայի բնագավառում օգտագործելու կարողություն:
|
6
|
Կարողանում
է ռեֆերատի բուն նպատակը կիրառել ֆիզիկայի բնագավառում բազմաթիվ փորձեր լուսաբանելու
համար:
|
5
|
ՈՒնակ
է պարզաբանել ռեֆերատի բուն էությունը:
|
4
|
ՈՒնի
ռեֆերատի առաջնային և երկրորդային խնդիրները տարբերակելու ունակություն:
|
3
|
Կարողանում
է առանձնացնել ռեֆերատի առանցքային հարցերը:
|
2
|
ՈՒնի
ռեֆերատ գրելու կարողություն:
|
1
|
Չի
ցուցաբերում ոչ մի նախաձեռնություն:
|
No comments:
Post a Comment