Մաթեմատիկա 5-6 դաս.
Գնահատման 10 միավորանոց սանդղակ
միավոր
|
|
1
|
Չի ճանաչում երկրաչափական պատկերները և մարմինները (կետ,ուղիղ,հատված,ճառագայթ,շրջանագիծ,շրջան,
եռանկյուն,ուղղանկյուն,
քառակուսի,բազմանկյուն)
|
2
|
Չի կարողանում գծել վերը նշված պատկերները և մարմինները,չափումներ
կատարել
|
3
|
Ճանաչում է,սակայն խառնում է պատկերները,չի տարբերում հատվող,
զուգահեռ,փոխուղղահայաց ուղիղները
|
4
|
Ճանաչում է, կարողանում է գծել նշված հարթ պատկերները,տարբերել
հատվող, զուգահեռ,փոխուղղահայաց ուղիղները
|
5
|
Գիտի բազմանկյան պարագիծը, ուղղանկյուն մակերեսը,ուղղանկյունանիստի
ծավալը հաշվելու բանաձևերը և կարողանում է հաշվարկներ կատարել այդ բանաձևերի միջոցով
|
6
|
Կարողանում է հարթ պատկերը բաժանել մասերի և մասերից նոր
պատկերներ
կառուցել:Անկյունաչափով չափել և կառուցել տրված մեծության
անկյուններ
|
7
|
Գաղափար ունի պատկերների համաչափության մասին,կառուցում
է տրված պատկերի համաչափ պատկերը, տրված պատկերը բաժանում է որոշակի պայմանի բավարարող
մասերի
|
8
|
Կարողանում է մասերի բաժանելու միջոցով հաշվել պատկերի
մակերեսը, մարմնի ծավալը և մակերևույթի մակերեսը
|
9
|
Կարողանում է տրված պատկերից ստանալ որոշակի պայմանի բավարարող
նոր պատկերներ,կառուցել գրաֆիկներ և դիագրամներ,տրված գրաֆիկից տվյալներ ստանալ
|
10
|
Ցուցաբերում է ուսումնասիրված նյութի խորը և հիմնավոր իմացություն,
ստեղծագործական մոտեցում:Լուծում է ոչ ստանդարտ խնդիրներ,լուծման արդյունավետ եղանակներ
ընտրում կիրառական խնդիրների համար
|
Երկրաչափություն 7 դաս.
Գնահատման 10 միավորանոց սանդղակ
միավոր
|
|
1
|
Գաղափար չունի երկրաչափական պատկերների և մարմինների մասին,չի
կարողանում նկարագրել և օրինակներ բերել
|
2
|
Չի ճանաչում հարթ և տարածական պատկերները,չի կարողանում
համեմատել
և դասակարգել ըստ չափի,ձևի,դասավորության
|
3
|
Չգիտի ինչ է հատվածը,բեկյալը, ճառագայթը,անկյունը,անկյան
ներքին և արտաքին տիրույթները,հատվածների և անկյունների հավասարությունը
|
4
|
Կարողանում է գծագրել հարթ պատկերներ,գիտի ինչ են ուղիղ,սուր,բութ,
փռված անկյունները,կից և հակադիր անկյունները,հատվածի միջնակետը
և անկյան կիսորդը
|
5
|
Գիտի կից և հակադիր անկյունների հատկությունները,հատվածի
միջնուղղահայացի և անկյան կիսորդի հատկությունները,զուգահեռ ուղիղները հատկություններն
ու հայտանիշները,պարզ և ծանոթ խնդիրներում կիրառել
|
6
|
Գիտի ինչ է եռանկյան միջնագիծը,կիսորդը,բարձրությունը:
Ուղղանկյուն,
սուրանկյուն,բութանկյուն,տարակողմ,հավասարակողմ,հավասարասրուն
եռանկյունները: Կարողանում է դրանք պատկերել գծագրով և նշանակել
|
7
|
Գիտի եռանկյունների հավասարության հայտանիշները,ուղղանկյուն
եռանկյունների հավասարության հայտանիշները
և հատկությունները:
Կարողանում է դրանք ձևակերպել և կիրառել խնդիրներ լուծելիս
|
8
|
Գիտի հատվածի միջնուղղայացի և անկյան կիսորդի հատկությունները,
կարողանում է լածել կառուցման խնդիրներ կարկինով և քանոնով,տալ
անհրաժեշտ հիմնավորումներ
|
9
|
Կարողանում է եռանկյան հետ կապված հատկությունները սահմանել,
հատկությունները,հայտանիշները,թեորեմները ապացուցել և ըստ անհրաժեշտության կիրառել
տարբեր իրադրություններում
|
10
|
Ցուցաբերում է ուսումնասիրված նյութի խորը և հիմնավոր իմացություն,
ստեղծագործական մոտեցում,ոչ ստանդարտ խնդիրներ լուծելու և եզրակացություններ կատարելու
ունակություն
|
No comments:
Post a Comment