Thursday, April 26, 2012

Սայաթ-Նովա - Բաց դաս 9-րդ դասարան

Սայաթ-Նովա
View more presentations from sargis_1979.

Բաց դաս
9-րդ դասարան

¸³ëÇ  Ã»Ù³Ý`  ê³Û³ÃÜáí³ÛÇ  µ³Ý³ëï»ÕÍáõÃÛáõÝները :
Üå³ï³ÏÁ`      Սովորեցնել աշակերտներին  ê³Û³ÃÜáí³ÛÇ  µ³Ý³ëï»ÕÍáõÃÛáõÝները :
Ø»Ãá¹Á`           Ð³Ù³·áñͳÏó³ÛÇÝ ËÙµ³ÛÇÝ áõëáõóáõÙ,խմբային աշխատանք, ù³é³µ³Å³Ý:

¸³ëÁ ëÏëáõÙ »Ýù Ùï³·ñáÑáí:
²é³ç³¹ñáõÙ  »Ýù  աշակերտներին  սլայդերի  միջոցով ներկայացնել  Սայաթ-Նովայի  կյանքը :                                                      17 րոպե
ÊóÝÙ³ն  փուլ
 
Ուսումնական  ·áñÍáõÝ»áõÃÛáõÝÁ ×Çßï ϳ½Ù³Ï»ñå»Éáõ ѳٳñ, ¹³ë³ñ³ÝÁ µ³Å³ÝáõÙ »Ýù  4   ËÙµ»ñÇ: ÊÙµ»ñÁ  Ó¨³íáñ»ÉÇë  Ñ³ßíÇ  »Ýù ³éÝáõÙ  ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ ³é³ç³¹ÇÙáõÃÛ³Ý óáõó³ÝÇßÝ»ñÁ: ÊÙµ»ñÇÝ µ³Å³ÝáõÙ »Ýù  Ã»ñÃÇÏÝ»ñÇ  íñ³ ·ñí³Í ³é³ç³¹ñ³ÝùÝ»ñÁ` համապատասխան  հարցադրումներով:
Ուսուցիչն  ակնարկի  ձևով  ներկայացնում  է   ê³Û³ÃÜáí³ÛÇ  սիրային µ³Ý³ëï»ÕÍáõÃÛáõÝները:                                                                                           2 րոպե
ÆÙ³ëïÇ  ÁÝϳÉáõÙ:
                                            1- ին   փուլ

1-ին  և  2-րդ  խմբերին  տրվում  են  հետևյալ  հրահանգները.
Վերլուծել համապատասխանաբար  <<Թամամ  աշխարհ>> և <<Աշխարհումս  ախ  չիմ  քաշի>>   բանաստեղծությունները :
 3-րդ  և  4-րդ  խմբերին`  դուրս  գրել  պատկերավորման  միջոցները
 տրված    բանաստեղծություններից :

 ²ß³Ï»ñïÝ»ñÁ ϳñ¹áõÙ »Ý բանաստեղծությունները, ï³ÉÇë »Ý Ù»Ïݳµ³ÝáõÃÛáõÝÁ,  ¹áõñë  ·ñáõÙ  å³ïÏ»ñ³íáñٳݠ ÙÇçáóÝ»ñÁ:                                                                                                      17  րոպե
ÀÝóóùáõÙ ³ç³ÏóáõÙ  ¨ áõÕÕáñ¹áõÙ  »Ýù ËÙµ»ñÇ ³ß˳ï³ÝùÇÝ: γï³ñáõÙ »Ýù ë˳ÉÝ»ñÇ áõÕÕáõÙ ¨ßïÏáõÙÝ»ñ`µ³ó³ïñáõÃÛáõÝÝ»ñÇ Ù»ç:

                                                      
2-րդ   փուլ     
Ուսուցիչն  ակնարկի  ձևով  ներկայացնում  է   ê³Û³ÃÜáí³ÛÇ  խոհախրատական
բանաստեղծությունները:                                     2 րոպե
 3-րդ  և  4-րդ  խմբերին  առաջարկում  ենք  վերլուծել համապատասխանաբար 
<<Դուն  էն  գլխեն  իմաստուն  իս>> և <<Աշխարհըս  մե  փանջարա  է>>     բանաստեղծությունները:
1-ին  և  2-րդ  խմբերին` դուրս  գրել  պատկերավորման  միջոցները տրված բանաստեղծություններից:
гñóÙ³Ý ÁÝóóùáõÙ Ý»ñ·ñ³íáõÙ »Ýù ËÙµ»ñÇ µáÉáñ ³Ý¹³ÙÝ»ñÇÝ, Ñݳñ³íáñáõÃÛáõÝ »Ýù ï³ÉÇë ݳ¨ ÷á˳¹³ñÓ  Éñ³óáõÙÝ»ñÇ:                                                          17 րոպե
Îßé³¹³ïáõÙ:
            ²Ûë  ÷áõÉáõÙ  ÏÇñ³éáõÙ  »Ýù  ù³é³µ³Åա  Ý  Ù»Ãá¹Á:                           15 րոպե

²Ù÷á÷áõÙ:
            ²Ûë ÷áõÉáõÙ ÇÙÇ »Ýù µ»ñáõ٠ϳï³ñí³Í ³ß˳ï³ÝùÁ:                       2 րոպե
           

àõëáõóãáõÑÇներ` Մ. ԻսպիրյանԼԳրիգորյան  ,







  

2 comments:

  1. Շատ հաճելի և գեղեցիկ դաս էր, որտեղ շատ պատկերավոր ներկայացվեց Սայաթ-Նովայի բանաստեղծությունները:

    ReplyDelete
  2. Միջնադարյան աշուղ-բանաստեղծի՝ Թիֆլիսի բարբառով գրված բանաստեղծությունները ճիշտ ու գրագետ վերլուծելը բավականին բարդ ու աշխատատար աշխատանք է, ինչն այնքան հմտորեն և գեղեցիկ կարողացան կատարել աշակերտները: Ապրեք:

    ReplyDelete