Սայաթ-Նովա
View more presentations from sargis_1979.
Բաց դաս
9-րդ դասարան
¸³ëÇ Ã»Ù³Ý` ê³Û³Ã–Üáí³ÛÇ
µ³Ý³ëï»ÕÍáõÃÛáõÝները :
Üå³ï³ÏÁ` Սովորեցնել
աշակերտներին ê³Û³Ã–Üáí³ÛÇ
µ³Ý³ëï»ÕÍáõÃÛáõÝները :
Ø»Ãá¹Á` гٳ·áñͳÏó³ÛÇÝ ËÙµ³ÛÇÝ áõëáõóáõÙ,խմբային աշխատանք,
ù³é³µ³Å³Ý:
¸³ëÁ ëÏëáõÙ »Ýù Ùï³·ñáÑáí:
²é³ç³¹ñáõÙ »Ýù աշակերտներին սլայդերի
միջոցով ներկայացնել Սայաթ-Նովայի կյանքը : 17
րոպե
ÊóÝÙ³ն փուլ
Ուսումնական ·áñÍáõÝ»áõÃÛáõÝÁ ×Çßï ϳ½Ù³Ï»ñå»Éáõ ѳٳñ, ¹³ë³ñ³ÝÁ µ³Å³ÝáõÙ »Ýù 4 ËÙµ»ñÇ: ÊÙµ»ñÁ Ó¨³íáñ»ÉÇë ѳßíÇ »Ýù ³éÝáõÙ ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ ³é³ç³¹ÇÙáõÃÛ³Ý óáõó³ÝÇßÝ»ñÁ: ÊÙµ»ñÇÝ µ³Å³ÝáõÙ »Ýù ûñÃÇÏÝ»ñÇ íñ³ ·ñí³Í ³é³ç³¹ñ³ÝùÝ»ñÁ` համապատասխան հարցադրումներով:
Ուսուցիչն ակնարկի ձևով ներկայացնում է ê³Û³Ã–Üáí³ÛÇ սիրային µ³Ý³ëï»ÕÍáõÃÛáõÝները: 2 րոպե
Ուսումնական ·áñÍáõÝ»áõÃÛáõÝÁ ×Çßï ϳ½Ù³Ï»ñå»Éáõ ѳٳñ, ¹³ë³ñ³ÝÁ µ³Å³ÝáõÙ »Ýù 4 ËÙµ»ñÇ: ÊÙµ»ñÁ Ó¨³íáñ»ÉÇë ѳßíÇ »Ýù ³éÝáõÙ ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ ³é³ç³¹ÇÙáõÃÛ³Ý óáõó³ÝÇßÝ»ñÁ: ÊÙµ»ñÇÝ µ³Å³ÝáõÙ »Ýù ûñÃÇÏÝ»ñÇ íñ³ ·ñí³Í ³é³ç³¹ñ³ÝùÝ»ñÁ` համապատասխան հարցադրումներով:
Ուսուցիչն ակնարկի ձևով ներկայացնում է ê³Û³Ã–Üáí³ÛÇ սիրային µ³Ý³ëï»ÕÍáõÃÛáõÝները: 2 րոպե
ÆÙ³ëïÇ ÁÝϳÉáõÙ:
1- ին փուլ
1-ին և 2-րդ խմբերին տրվում են հետևյալ հրահանգները.
Վերլուծել համապատասխանաբար <<Թամամ աշխարհ>> և <<Աշխարհումս ախ չիմ քաշի>> բանաստեղծությունները :
1-ին և 2-րդ խմբերին տրվում են հետևյալ հրահանգները.
Վերլուծել համապատասխանաբար <<Թամամ աշխարհ>> և <<Աշխարհումս ախ չիմ քաշի>> բանաստեղծությունները :
3-րդ և 4-րդ խմբերին`
դուրս գրել պատկերավորման
միջոցները
տրված բանաստեղծություններից :
տրված բանաստեղծություններից :
²ß³Ï»ñïÝ»ñÁ ϳñ¹áõÙ »Ý բանաստեղծությունները, ï³ÉÇë
»Ý Ù»Ïݳµ³ÝáõÃÛáõÝÁ, ¹áõñë ·ñáõÙ å³ïÏ»ñ³íáñÙ³Ý ÙÇçáóÝ»ñÁ: 17 րոպե
ÀÝóóùáõÙ ³ç³ÏóáõÙ ¨
áõÕÕáñ¹áõÙ »Ýù ËÙµ»ñÇ ³ß˳ï³ÝùÇÝ: γï³ñáõÙ
»Ýù ë˳ÉÝ»ñÇ áõÕÕáõÙ ¨ßïÏáõÙÝ»ñ`µ³ó³ïñáõÃÛáõÝÝ»ñÇ Ù»ç:
2-րդ փուլ
2-րդ փուլ
Ուսուցիչն ակնարկի
ձևով ներկայացնում է ê³Û³Ã–Üáí³ÛÇ խոհախրատական
բանաստեղծությունները: 2 րոպե
3-րդ և 4-րդ խմբերին առաջարկում ենք վերլուծել համապատասխանաբար
<<Դուն էն գլխեն իմաստուն իս>> և <<Աշխարհըս մե փանջարա է>> բանաստեղծությունները:
1-ին և 2-րդ խմբերին` դուրս գրել պատկերավորման միջոցները տրված բանաստեղծություններից:
гñóÙ³Ý ÁÝóóùáõÙ Ý»ñ·ñ³íáõÙ »Ýù ËÙµ»ñÇ µáÉáñ ³Ý¹³ÙÝ»ñÇÝ, Ñݳñ³íáñáõÃÛáõÝ »Ýù ï³ÉÇë ݳ¨ ÷á˳¹³ñÓ Éñ³óáõÙÝ»ñÇ: 17 րոպե
բանաստեղծությունները: 2 րոպե
3-րդ և 4-րդ խմբերին առաջարկում ենք վերլուծել համապատասխանաբար
<<Դուն էն գլխեն իմաստուն իս>> և <<Աշխարհըս մե փանջարա է>> բանաստեղծությունները:
1-ին և 2-րդ խմբերին` դուրս գրել պատկերավորման միջոցները տրված բանաստեղծություններից:
гñóÙ³Ý ÁÝóóùáõÙ Ý»ñ·ñ³íáõÙ »Ýù ËÙµ»ñÇ µáÉáñ ³Ý¹³ÙÝ»ñÇÝ, Ñݳñ³íáñáõÃÛáõÝ »Ýù ï³ÉÇë ݳ¨ ÷á˳¹³ñÓ Éñ³óáõÙÝ»ñÇ: 17 րոպե
Îßé³¹³ïáõÙ:
²Ûë ÷áõÉáõÙ
ÏÇñ³éáõÙ »Ýù ù³é³µ³Åա Ý Ù»Ãá¹Á: 15 րոպե
²Ù÷á÷áõÙ:
²Ûë ÷áõÉáõÙ ÇÙÇ »Ýù
µ»ñáõ٠ϳï³ñí³Í ³ß˳ï³ÝùÁ: 2 րոպե
Շատ հաճելի և գեղեցիկ դաս էր, որտեղ շատ պատկերավոր ներկայացվեց Սայաթ-Նովայի բանաստեղծությունները:
ReplyDeleteՄիջնադարյան աշուղ-բանաստեղծի՝ Թիֆլիսի բարբառով գրված բանաստեղծությունները ճիշտ ու գրագետ վերլուծելը բավականին բարդ ու աշխատատար աշխատանք է, ինչն այնքան հմտորեն և գեղեցիկ կարողացան կատարել աշակերտները: Ապրեք:
ReplyDelete